| 2, Csiszolás, alapozás   A lakatolás után, következett az  amire sokan azt mondják, hogy valahol itt lehet látni igazán, milyen messzire  gurult el a gyógyszerem. Lehet benne valami, nem tagadom, ugyanakkor én pedig  azt mondtam, hogy ha valamit csinálok, akkor az legyen tényleg jó, és igényes. Karácsony napján visszakaptam az  autót a lakatostól, és már aznap neki is álltam felcsiszolni a fémfelületeket  rajta. A művelet sok logikát, nem  igényelt. Egyszerűen szükség volt hozzá egy flexre, sok-sok drótkorongra,  sapkára, kesztyűre, szemüvegre, dupla ruhára, és áramra, valamint a család és a  szomszédok mértéktelenül nagy tűrőképességére.
 A két ünnep között sok minden  mást nem csináltam, mint drótkorongoztam az autót. Sajnos ez nem megy egyik  percről a másikra, de a türelem és a kellő kitartás meghozta a gyümölcsét.  
 1. A jobb hátsó doblemez                  A művelet a rozsdamaróval  kezdődött. A kocsin ahol rozsdapöttyöt találtam, azt rozsdamaróval kezeltem. A  rozsdamaró nem csodaszer, egyszerűen a felületi rozsdát megbontja, és kellő  kezeléssel megszüntethető a további korrodálás. A rozsdamaró munkája után  következett a drótkorong, és flex.  Csiszolás közben nem kis  mennyiségű por keletkezik, ennek az eltüntetésére szolgál a kép bal oldalán  látható csodamasina, ami az egész autó építését végigkísérte.  2. A padlólemez                  Két-három nap csiszolás után, a  családból már senkinek sem volt őszinte a mosolya, egyrészt ugye a karácsony,  mint ünnep nem arra való, hogy dolgozzunk, másrészt ezt hallgatni egész nap… Na  igen, nem csodálkoztam akkor sem rajtuk.
 Ugyanakkor az én mosolyom sem  volt őszinte már, hiszen a testem minden része kapott már egy-egy elszabadult  drótkorong szálat, ami nem egy kellemes érzés.
 3. A jobb hátsó doblemez  Csiszolás előtt a padlólemezről a  gyárilag feltett szigetelőanyagot el kellett távolítani. Megpróbáltam először  csavarhúzóval, majd a felx-el is, de utána inkább hallgattam a tanácsokra.  Fogtam egy hőlégfúvót, és egy spaklit, és ezeknek a segítségével szedtem fel a  gyári kátrányos hangcsillapítót a padlólemezről. 4. Tűzfal, padlólemez  2 napi munka után jutottam el  odáig, hogy belülről a padlólemez, és a doblemezek fém tiszták lettek. És  igazából, már akkor tudtam, hogy ez még csak a kezdet volt. Az előző autómnál  ugyanezt előadtam, azaz belülről azt is fémtisztára felcsiszoltam, viszont ami  most jött, arra még én sem voltam teljesen felkészülve.
                   
				     5. A bal hátsó doblemez 
                                   6. A jobb hátsó doblemez 
				     |