trabant.prokee.hu
Összeszerelés Főoldal Miért? Lakatolás Csiszolás Alapozás Fényezés Összeszerelés
 
  s

 

A csiszolás után, alul is az alapozás volt a következő lépés. Korrózió gátló alapozóval két rétegben lett lekenve az autó alulról. 

14. Korrózió gátló alapozóval festés félkészen

Szívem szerint úgy hagytam volna fém tisztán az idők végezetéig, mert annyit dolgoztam vele, hogy ennyit simán megért volna, de ugye a rozsda nagy Úr. 

15. A kész alapozás

Alapozás közben, hogy mindkét oldali doblemezt rendesen ki tudjam kenni, ide-oda kellett borítani a kocsit, ami mondjuk így üres kasztnival nem volt egy nagy feladat. 2 emberrel simán kivitelezhető mozzanat. Én a gumit tartottam a túloldalt:).

A folyamatos ide-oda borításnak csak egyetlen hátránya volt, hogy a futóműveket mindig le és fel kellett szerelni attól függően, hogy éppen melyik irányba borítottuk az autót.

16. Alapozás előtt Zink spray

A legtöbb helyen a hegesztési pontokat alapozás előtt Zink spray-vel lefújtam, a korrózió elkerülése végett. Majd kiderül, hogy sikerült e.

17. Készen van az alja is

Az alváz alapozása után már csak a motortér volt hátra. Mivel itt még kérdéses volt, hogy mi lesz a motortér sorsa, színre fújás, vagy fehér motortér, ezért csak Zink spray-vel két rétegben lefújtam a motorteret.

18. A motortér Zink spray-vel

Később már megbántam, hogy nem fújtam le így az egész autó alját, és belsejét az alapozó előtt, de késő bánat volt már. Leginkább anyagi megfontolások miatt maradt el ez, ha most állnék neki, mindenképpen mindent lefújnék Zink spray-vel. 

19. Szállításra kész az autó

 

 

<Előző oldal

1 2 3
3.