trabant.prokee.hu
Összeszerelés Főoldal Miért? Lakatolás Csiszolás Alapozás Fényezés Összeszerelés
 
 

1, Szétszedés, lakatolás

 

Az autó vásárlásánál az egyetlen célom az volt, hogy minél olcsóbban egy minél jobb állapotú kasztnit sikerüljön vennem, nem számított a belső tér állapota, a motor, a futómű állapota kizárólag a karosszériának kellett volna jó állapotban lenni. Sokáig keresgéltem a megfelelő alanyt, de vagy drágának találtam a kocsit, vagy túlságosan rossz állapotba volt ahhoz, hogy bármit is kezdjek vele.
Ahogy ez lenni szokott sikerült találnom drágán egy olyan autót, ami ronda volt kívülről, belülről, és a szétszedés közben kiderült, hogy ennél rosszabb alvázat keresve sem találhattam volna.

Hamar rájöttem arra, hogy az autó nem volt egy jó választás kiindulási alapnak, ennyi pénzért ennél sokkal jobb állapotú kocsit is kaphattam volna.
Ez sajnos az én hibám, hiszen csak a számomra eddig ismert hibahelyeket néztem végig a vásárláskor, és nem pedig az egész autót.

Már a belső tér kipakolása után gyorsan napvilágra kerültek azok a rejtett dolgok, amikre nagyon nem voltam felkészülve.
Az ülések és a szőnyegek kiszerelése után kiderült, hogy elég rossz állapotban van az autón szinte minden.

1. Az üres motortér

Az autót a lakatoshoz teljesen csupaszra szétszedve toltam át, aki rosszulléte után, miután magához tért nekilátott a munkához.
Részletes hibalistát nem írtam neki, elég egyértelmű volt mi mindent kell kicserélni az autón.

2. A jobb első index, és környéke

Az autóban olyan elemek is katasztrofális állapotban voltak, amik még egy általam látott Trabantban sem néztek ki ennyire szörnyűen. Némileg ekkor volt az első alkalom, amikor elgondolkodtam azon, hogy nem ez lesz a megfelelő időpont arra, hogy elkezdjek egy új autót összerakni, és leginkább nem ebből az alapból. Minél mélyebbre ástunk, természetesen annál több hiba került napvilágra.

3 A jobb első doblemez

 

4. Az akkumulátor helye

A képeken nem látszik, ugyan de a belső padlólemez is rossz állapotban volt, leginkább a tűzfal alatt, valamint a küszöbök széleinél, ami ugyebár Trabant betegség. A problémát fokozta, hogy az autón már történtek javítások régebben, amik nem sikerültek valami látványosan, így ezek kijavítására is sort kellett keríteni.

Ilyen javítás volt az autón az alsó, és felső küszöbök cseréje, valamint a jobb hátsó sárvédő ív cseréje is. A padlólemezen több rohadás keletkezett az előző javítások után, mivel azt nem kellő figyelemmel javították.

5. A jobb hátsó, már előzőleg javított sárvédő ív

 

 

1 2 3 4
1.