trabant.prokee.hu
Összeszerelés Főoldal Miért? Lakatolás Csiszolás Alapozás Fényezés Összeszerelés
 
 


Az első sárvédő ívek is totálisan el voltak rohadva, ezért mindkét oldalt komplett féldoblemez lett cserélve rajta. Ahogy a képen látható az első sárvédő ívek is szélesítésre kerültek, oldalanként 1.5 cm-rel szélesebbek a gyári íveknél.

10. A jobb első sárvédő

A szélesítéssel együtt a merevítések is bekerültek előre is. Az alsó szélesítés szintén a jól bevált Lada küszöb, a felső pedig a Trabant gyári középküszöbje. A Trabantban az A oszlop egy kritikus pont, ezek a merevítések ezt a pontot tennék merevebbé.

11. A csomagtér padlólemeze

A csomagtér alatt található hátsó küszöbnek szerencsére nem volt különösebb baja, sem a hátfalnak, ami kivételesen ritka esetnek számított. Ezért ezekhez nem nyúltam, úgy maradtak gyári állapotban. Ugyanakkor viszont a gyári benzintankot leszereltem, és a helye a padlólemezen teljesen el lett tüntetve.

A benzintank későbbiekben a csomagtartóban lesz, mivel az autó alján lévő tartály elég rondán néz ki, valamint sokkal sérülékenyebb is. De leginkább nagyon ronda!!!

12. A bal első indexlemez

A bal első index körüli lemez teljesen használhatatlan volt, így azt ki kellett cserélni. Sajnos ebből is csak után gyártott elemet kaptam.

13. A bal hátsó szélesített sárvédő ív

Mindkét oldalon az alsó, és a felső küszöbök egyaránt cserélve lettek, alul gyári, felül után gyártott cseredarabokra. Igazság szerint nem lenne sok baj, az után gyártott alkatrészekkel sem, hiszen anyagminőségben ugyan olyan jók, vagy még jobbak is, mint a gyáriak, viszont sajnos méreteik nagyon nem egyeznek.

14. A bal oldali kicserélt küszöb

Egyetlen után gyártott alkatrész sem volt méretpontos, ami az autóba a lakatolás közben beépítésre került, így ezekkel elég sok szívás volt akkor is, és a későbbiekben is.

15. A jobb oldali alsó, és felső küszöb

 

 

 

 

 

Hátul mindkét doblemezt kompletten ki kellett cserélni annyira tönkre voltak menve. Mivel ez nem egy egyszerű mutatvány, ezért többször is átgondoltam, de mivel más megoldást nem találtam, ezért a csere mellett döntöttem. Sajnos a csere minősége csak akkor derül ki, amikor először viszem majd az autót futómű-állításra, így ez egy elég nagy lutri lesz az autó elkészültéig.

16. A jobb hátsó komplett doblemez

A két torony közé bekerült egy toronymerevítő is. Ez az alkatrész a gyári 2 ütemű Trabantokban szériatartozék, és akárki akármit mond, van is neki szerepe. Ezen kívül fontos szerepet fog betölteni még a benzintankom rögzítésében is, így mindenképpen beszerelésre került.

17. Hátsó toronymerevítő

 

 

<Előző oldal

1 2 3 4
3.