Miután minden tiszta volt jöhetett a szóró gittezés. A pincében mindent letakartam, amit tudtam beöltöztem szájmaszk, hajvédő, pisztoly a kézbe, betöltés és fújás.
Sikerült nem kis festékszagot produkálnom szinte az egész lakásban, de végül persze egyszínű lett az autó.
30. Szép szürke Trabi
Persze ha már fényezés, akkor megpróbáltam mindent egy kalap alá venni, és amivel készen voltam, azt mindenképpen lealapozni.
31. Az apróbb dolgok sem maradnak ki
És természetesen nem csak kívül, hanem belül is megtörtént az alapozás…
32. A belső tér
Az autó gittelését március vége fele kezdtem el, ezt az állapotot június közepére sikerült elérnem. Ekkor még a motortér gittelése csak félkész állapotban volt, valamint az apróbb kiegészítők sem voltak lefújva.
Fényezés előtt az apróbb kiegészítők csiszolása és lealapozása volt még hátra, valamint a motortér befejezése.
November elején készen állt az autó, hogy színt kapjon, egyedül még a motortérben voltak apróbb javítások, amiket végül nem is én csiszoltam ki, hanem úgy döntöttem a fényezőre bízom, én úgy döntöttem, hogy ha én csinálom meg, sosem lesz készen.
Majdnem egy évvel az után, hogy készen lett a lakatolás, végre színes lett az autó. Aki épített már hasonló dolgot az tudja, hogy a fényezés elkészülte egyfajta fordulópont az ilyen projektekben.
Egészen ideáig úgy dolgozol az autódon, hogy szinte semmi látszatja nincsen, csak a pénzt nyeli, de a fényezés már egy jól látható nyoma, hogy valami készül, és innen az események is felgyorsulnak egy ideig, végre látványos dolgokkal telnek majd a napok.
33. Fényezés utáni első kép
Az autó fényezése szerencsére nagyon szépen sikerült, meg is küzdött vele a fényező rendesen. Egy-egy apróbb hibát lehetett látni csak rajta, ami egészen jó teljesítménynek számított.
34. Hátulról
A külső után az egyik legfontosabb a motortér átnézése volt, hiszen ha már ennyit szenvedtem vele, akkor legalább tényleg olyan legyen, amit elképzeltem. Sajnos itt volt némi elvi szépséghiba, de ezen már akkor kár volt bánkódni.
35. A motortér
Mindezt leszámítva tetszett a munka, a motortér is egyszínű lett az autóval, szintén szép fénye volt, és a gyöngyház egészen jól látható ott is.
Az egyetlen bánatom az volt, hogy amikor hoztuk el az autót, akkor nem sütött a nap, és arra, hogy napfényben nézzem meg az autót arra még nagyon sokat kellett várnom.
36. Fent van a felni is
A gyors fényképezés után a kocsi ismét a garázsomban landolt, és arra várt, hogy összerakjam. Naná, hogy az első dolgaim egyike volt a felni felrakása, hogy némi ízelítőt kapjak a későbbi összképből. Nekem akkor tetszett…:)
<Előző oldal
|