A hátsó futóművek után az elsők következtek. Első lépésben leszereltem az autóról, mert ebből nem volt tartalékom, így ezzel volt a fényezőnél is a kocsi.
A futóművek, és a bölcső leszedése után szintén első lépésnek nekiálltam mindent fém tisztára csiszolni. Így felcsiszoltam a bölcsőt, a lengéscsillapítókat, a rugókat, és a csonkállványokat is. A féknyergekkel nem foglalkoztam már, csak leszereltem és félretettem, mivel ezeket már az előző felrakás előtt lecsiszoltam, és lefestettem.
16. Az első lengéscsillapítók
A lengéscsillapítókat, és a rugókat szintén drótkoronggal sikerült megtisztítani az évszázados kosztól, és rozsdától.
Csiszolás, portalanítás, és zsírmentesítés után az alkatrészeket alapozás gyanánt Zink spray-vel szintén két rétegben lefújtam, és csak ezek után jöhetett a fényezés, és a festés.
17. A bölcső alapozás után
18. Az első lengéscsillapítók lefestve
A bölcső, és az első gátlók után jöhetett a stabilizátor rúd csiszolása, és festése. Minden lefestett alkatrészfestés után lakkozást is kapott két rétegben. Az első és a hátsó futóműveknél próbáltam hasonló színeket használni, így a lengéscsillapítók kék, a lengőkarok, és a stabilizátor rúd piros, a csonkállványom fekete, a rugók pedig zöldek lettek. A bölcső színe a szokásos kékeszöld színt kapta, ez már-már ugyanúgy hagyomány az autóimnál, mint a fehér alváz.
19. Az új első futómű
Az első futóműveknél szintén minden kopó, és gumi alkatrészt kicseréltem. Az első lengőkarokat kompletten újra cseréltem, ezen kívül a stabilizátor rúd gumik, és az első lengőkar-szilentek is újakra lettek cserélve.
Az összerakásnál a főbb helyeken a gyári csavarokat tettem vissza, de minden csavart visszarakás előtt fém tisztára csiszoltam. Azokat a csavarokat, amik már régebben tönkrementek, vagy nem extrém méretűek voltak azokat újakra cseréltem. Persze ez nem csak az első futóműre, hanem az autó egészére vonatkozik.
20. A stabilizátor rúd
Miután minden alkatrész a helyén volt, jöhetett a próba, tehát elővettem ide is a felniket, és felkerültek előre is. Szerencsére elöl is minden a helyén volt, úgy tűnt el fog férni rendesen minden.
21. Kész az első futómű is
<Előző oldal |